بر روی این دامنه اینترنتی

سیستم مدیریت محتوا

پارس

سی ام اس

نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت

طراحی سایت

می باشد.

طراحی وب

با استفاده از

پرتال

(

پورتال

) پارس منجر به

طراحی وب سایت

شما می شود.

طراحی وب سایت

کپی رایت

پورتال

پارس

 

 

  • خبرخوان
  • اگر مایلید آخرین مطالب پیرامون سکته مغزی را در سیستم خبرخوان خود داشته باشید , می توانید RSS زیر را استفاده نمایید .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 

 

سکته مغزی


1
2 3 4 5 6 7 8 9 10
... پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های جدید تایید می کند که خوردن شکلات به مقدار زیاد می تواند خطر سکته مغزی و بیماری شریانهای کرونری قلب را کاهش دهد ... پژوهشگران دانشگاه کمبریج برای انجام این تحقیقات خطر بیماری قلبی و سکته مغزی را در میان دو گروه از مردم سنجیدند ... مصرف کنندگان شکلات زیاد همچنین 29 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی قرار داشتند ... آنها می گویند ممکن است در آینده بتوان از شکلات برای جلوگیری از بیماری قلبی و سکته مغری استفاده کرد، اما تنها در صورتی که شکر و چربی شکلات کاهش داده شود ادامه ...
   منبع : پزشکان بدون مرز     تاریخ : 12   شهریور   1390    شاخه : چاشنی ها و دسرها
... محققان با بررسی 17 مطالعه از اروپا، آمریکا و ژاپن متوجه شدند که هیچ ارتباطی میان مصرف لبنیات معمولی و یا کم چرب و هر گونه افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی، سکته مغزی و یا کل مرگ و میرها وجود ندارد ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 1   شهریور   1390    شاخه : نوشیدنی ها
... سمیه وحیدی 45 ساله نیز درباره چاقی می گوید: چاقی بسیار بد و آزار دهنده است و موجب بیماری های زیادی از جمله افزایش فشار خون، دیابت و سکته های قلبی می شود ... حمله های قلبی و سکته های مغزی ناشی از چاقی است و احتمال ابتلا به سرطان در صورت چاقی افزایش پیدا می کند ... وی اضافه می کند: فشار خون بالا موجب خونریزی رگ های خونی و نهایتا سکته مغزی می شود و در کلیه ها می تواند با آسیب عروق کلیوی موجب نقص کار کلیه ها شود ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 26   مرداد   1390    شاخه : تغذیه کودک
... سازمان جهانی بهداشت می گوید: فست فود در مجموع دشمن سلامت است؛ غذایی عموما بی ارزش و پر از چربی غیراشباع که منجر به دیابت، سکته مغزی و قلبی- بیماری های قلبی - عروقی می شود ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 17   مرداد   1390    شاخه : فست فود
... یک متخصص مغز و اعصاب گفت: مصرف گوشت ماهی می تواند از ابتلا به سکته مغزی پیشگیری کند ... دکتر کیوان قسامی افزود: سکته مغزی یک آسیب حاد مربوط به سیستم عصبی است که در آن، جریان تامین کننده مواد مغذی و اکسیژن قطع می شود در نتیجه عملکرد ناحیه اسیب دیده مختل می شود لذا توصیه می شود که از گوشت مرغ و به ویژه گوشت ماهی به جای گوشت قرمز استفاده شود چون این دسته از پروتئین ها و خصوصا گوشت ماهی اثرات پیشگیری در حملات سکته مغزی را دارند ... وی با تاکید بر اینکه عدم استفاده از نمک و گوشت قرمز از اهمیت ویژه ای در پیشگیری از سکته مغزی برخوردار است، بیان کرد: مهمترین عواملی که سکته مغزی را تشدید می کند فشارخون بالا، چربی بالا، دیابت، چاقی و کشیدن سیگار است به همین دلیل، افرادی که به این بیماری ها مبتلا هستند باید بیشتر از هر شخص دیگری مراقب باشند و از غذاهای پرچرب و پر نمک پرهیز کنند و از میوه ها و سبزی های تازه که منبع غنی انتی اکسیدان ها به حساب می ایند به وفور استفاده کنند زیرا حوادث عروقی مغز را کاهش می دهند ... دکتر قسامی درخصوص روزه داری در بیماران دچار سکته مغزی، تصریح کرد: در بیمارانی که دچار سکته مغزی هستند، در صورتی که دیابت، فشار و چربی خون بیمار کنترل شود و وضعیت جسمی مناسبی داشته باشد، روزه داری می تواند حتی مفید هم باشد ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 12   مرداد   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... آنتی اکسیدان ها باعث کاهش فشارخون و در نتیجه کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و نیز سکته مغزی می شوند ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 10   مرداد   1390    شاخه : نوشیدنی ها
... گوور تأکید کرد این تغییرات نقش موثری در کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع دوم، سکته مغزی و بیماری های عروق کرونری دارد ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 5   مرداد   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... استفاده بیش از حد از مکمل های ویتامین e می تواند خطر ابتلا به سکته را نزدیک به 20 درصد افزایش دهد ... مطالعه روی 120 هزار نفر که نیمی از آن ها مکمل های ویتامین e مصرف کرده بودند نشان داد استفاده ی بیش از حد از مکمل های ویتامین e می تواند خطر سکته قلبی را تا 22 درصد افزایش دهد ... تحقیقات نشان داد این کار باعث پاره شدن رگ های مغزی می شود که در نهایت منجر به سکته شده و عواقب بسیار بدی را به همراه دارد ... البته در نتایج این تحقیقات که در نشریه پزشکی بریتانیا منتشر شده آمده است مصرف ویتامین e می تواند خطر ابتلا به نوع خاصی از سکته مغزی را که بر اثر مسدود شدن رگ های خونی به وجود می آید تا 10 درصد کاهش دهد ... دانشمندان معتقدند بهترین روش برای پیشگیری از ابتلا به سکته قلبی ورزش کردن، داشتن رژیم غذایی مناسب و چک کردن مرتب فشارخون است ... سکته یکی از شایع ترین علل مرگ و میر در جهان است ... مهم ترین علت بروز سکته مسدود شدن یا پاره شدن رگ های مغزی هستند به این ترتیب روند خون رسانی به سلول های مغزی متوقف شده و سلول های مغزی دچار آسیب جدی می شوند ادامه ...
   منبع : تبیان     تاریخ : 18   تیر   1390    شاخه : غذا و سلامتی
... پزشکان انگلیسی و ایتالیایی دریک مطالعه مشترک دریافتند که خوردن 3 عدد موز در روز شما را در برابر سکته مغزی واکسینه می کند ... این یافته تایید می کند که پیشگیری از هزاران مورد سکته مغزی با مصرف سایر مواد غذایی غنی از پتاسیم مثل اسفناج، مغز خشکبار، شیر، ماهی و عدس امکانپذیر ست ... این آزمایشات تایید کرد که مصرف حدود 1600 میلی گرم پتاسیم در روز کافی است تا خطر احتمال سکته مغزی را بیش از یک پنجم کاهش دهد ادامه ...
   منبع : همشهری آنلاین     تاریخ : 15   تیر   1390    شاخه : میوه ها و سبزی ها
... به علاوه در این سن معمولا نگرانی نسبت به بروز بیماری های جدی مثل بیماری قلبی، زوال عقل و سکته مغزی افزایش پیدا می کند ادامه ...
   منبع : سلامت نيوز     تاریخ : 1   تیر   1390    شاخه : غذا و سلامتی

سکته مغزی


1
2 3 4 5 6 7 8 9 10

Copyright©2011 Worldfood.ir, All rights reserved.
Desig by Irangate.